There’s a frog.
Zdanie, które zaczyna się „There’s a…” mówi o tym, że coś się gdzieś znajduje.
Podręcznik – str. 63
Zadanie 1
Jakie zwierzęta widzicie na obrazkach? Wymieńcie nazwy zwierząt w każdej parze po angielsku. Zdania w nagraniu, którego posłuchacie, odnoszą się do kolejnych par. Przygotujcie pionki lub drobne przedmioty, które wykorzystacie jako żetony. Słuchajcie nagrania i połóżcie żetony na właściwym zwierzęciu z każdej pary.
Zadanie 2 (zadanie do sprawdzenia)
Pod każdym obrazkiem widzicie zdanie. W każdym zdaniu należy wybrać właściwe zwierzę i przepisać zdania do zeszytu.
Zeszyt ćwiczeń – str. 61
Zadanie 1 (zadanie do sprawdzenia)
Napiszcie po śladzie brakujące części zdań i pokolorujcie obrazki.
Animal bingo.
Podręcznik – str. 64.
Zadanie 1
Przyjrzyjcie się obrazkom. Czym się różnią? Występują na nich różne zwierzęta. Przyjrzyjcie się pierwszej ilustracji. Opowiedzcie rodzicom, jakie zwierzęta widzicie, mówiąc „There’s a…”
Zadanie 2 (zadanie do sprawdzenia)
Czy graliście kiedyś w bingo? Przygotujecie planszę do gry. Popatrzcie na planszę w zadaniu 2. Jest to tabela z czterema polami. W każdym polu jest jakieś zwierzątko. Narysujcie taką tabelę w zeszycie. W każdym polu tabeli narysujcie wybrane przez siebie zwierzę i podpiszcie je. Nazwy zwierząt znajdziecie w ramce w podręczniku.
Zeszyt ćwiczeń – str. 62
Zadanie 1 (zadanie do sprawdzenia)
Podpiszcie zwierzęta na obrazku, a następnie pokoloruj je zgodnie ze wskazanym kodem.
Rozwiązania zadań proszę przesłać do 30.05.