There’s a frog.

 

Zdanie, które zaczyna się „There’s a…” mówi o tym, że coś się gdzieś znajduje.

 

Podręcznik – str. 63

Zadanie 1

Jakie zwierzęta widzicie na obrazkach? Wymieńcie nazwy zwierząt w każdej parze po angielsku. Zdania w nagraniu, którego posłuchacie, odnoszą się do kolejnych par. Przygotujcie pionki lub drobne przedmioty, które wykorzystacie jako żetony. Słuchajcie nagrania i połóżcie żetony na właściwym zwierzęciu z każdej pary.

Zadanie 2 (zadanie do sprawdzenia)

Pod każdym obrazkiem widzicie zdanie. W każdym zdaniu należy wybrać właściwe zwierzę i przepisać zdania do zeszytu.

 

Zeszyt ćwiczeń – str. 61

Zadanie 1 (zadanie do sprawdzenia)

Napiszcie po śladzie brakujące części zdań i pokolorujcie obrazki.

 

Animal bingo.

 

Podręcznik – str. 64.

Zadanie 1

Przyjrzyjcie się obrazkom. Czym się różnią? Występują na nich różne zwierzęta. Przyjrzyjcie się pierwszej ilustracji. Opowiedzcie rodzicom, jakie zwierzęta widzicie, mówiąc „There’s a…”

Zadanie 2 (zadanie do sprawdzenia)

Czy graliście kiedyś w bingo? Przygotujecie planszę do gry. Popatrzcie na planszę w zadaniu 2. Jest to tabela z czterema polami. W każdym polu jest jakieś zwierzątko. Narysujcie taką tabelę w zeszycie. W każdym polu tabeli narysujcie wybrane przez siebie zwierzę i podpiszcie je. Nazwy zwierząt znajdziecie w ramce w podręczniku.

Zeszyt ćwiczeń – str. 62

Zadanie 1 (zadanie do sprawdzenia)

Podpiszcie zwierzęta na obrazku, a następnie pokoloruj je zgodnie ze wskazanym kodem.

 

Rozwiązania zadań proszę przesłać do 30.05.