Ułatwienia dostępu

Laboratoria Przyszłości

W ramach projektu Laboratoria Przyszłości szkoła wzbogaciła się o laptopa DELL Vostro i aparat SONY RX100 III.

  Otrzymaliśmy kolejne urządzenia: mikroport Kimafun, filamenty PLA do drukarki 3D, mikroskopy Eco jednookularowe 40/100/400/1000x LED, system do lutowania, plansze z zakresu geografii, pomoce dydaktyczne z zakresu chemii.

  W ramach realizowanej przez naszą placówkę inicjatywy Laboratoria Przyszłości otrzymaliśmy drukarkę 3D Banach School.

  Nasza szkoła wzbogaciła się o nowy sprzęt w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Do końca 2021 roku, zgodnie z założeniami projektu, wykorzystaliśmy ponad 70% całego wsparcia rządowego. Resztę wsparcia finansowego, jakie otrzymaliśmy, wydatkujemy do końca sierpnia 2022 r.

Otrzymaliśmy: gimball ręczny DJI Ronin-SC,  mikrofon kierunkowy Boya, oświetlenie do realizacji nagrań (softboxy, świetlówki, statywy), statyw fotograficzny, roboty mBot Ranger, mikrokontroler Arduino, plansze i tablice z zakresu geografii, zestawy edukacyjne dla uczniów z zakresu chemii.

 

  Nasza szkoła przystąpiła do rządowego programu Laboratoria Przyszłości. Jest to inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Celem tego programu jest stworzenie nowoczesnej szkoły, w której zajęcia będą prowadzone w sposób ciekawy, angażujący uczniów oraz sprzyjający odkrywaniu ich talentów i rozwijaniu zainteresowań.

W ramach Programu nasza szkoła uzyskała wsparcie finansowe w kwocie 76 500,00 zł na zakup wyposażenia technicznego niezbędnego do rozwoju umiejętności praktycznych wśród dzieci i młodzieży. Celem inicjatywy jest wsparcie wszystkich szkół podstawowych w budowaniu wśród uczniów kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka oraz matematyka).

  Wsparcie otrzymaliśmy bez konieczności wniesienia wkładu własnego.

  Zakupione wyposażenie wykorzystamy w kolejnych, co najmniej pięciu latach szkolnych, podczas zajęć lekcyjnych jak i pozalekcyjnych. Możemy go również udostępniać uczniom do realizacji ich własnych projektów i przedsięwzięć.