Drodzy naukowcy!
Rozpoczynamy zdalną pracę z projektu ,,Efektywna nauka” kl.3a
7 i 17 kwietnia 2020r.
- Zamykamy oczy. Weź głęboki wdech i wydech…Zrób to kilka razy.
- Koncentracja na punkcie-ok.2 min.
Zadaniem waszym jest bez mrugania wpatrzeć się w jeden punkt. Myśli skupione tylko na jednym punkcie. Możesz mówić do siebie w myślach-myślę o tym jednym punkcie.
Po skończonym ćwiczeniu-czy udało się myśleć tylko o punkcie, czy inne myśli również przychodziły wam do głowy?
- Trening czytania.
Weź dowolną książkę i wskaźnik. Pamiętaj o położeniu książki pod kątem. Możesz cichutko włączyć muzykę klasyczną. Ustaw minutnik. Poćwicz oko.
- Kartkowanie – czyli przeskoki ze strony na stronę:
2 min. normalnie,
1 min. tekst odwrócony do góry nogami,
1 min. normalnie.
- Stukanie wskaźnikiem dwukrotnie pod każdym wersem na jednej stronie:
2 min. normalnie,
1 min. tekst odwrócony do góry nogami,
3 min. normalnie.
- Kości – ok.5 minut liczenia w pamięci.
- Ciągnięcie wskaźnika -czyli ciąganie wskaźnika pod każdym wersem:
2 min. normalnie,
1 min. tekst odwrócony do góry nogami,
1min. normalnie.
- Zadania z podręcznika. Segregator s.57-62(na 7 kwietnia) i s.67-74(na 17 kwietnia). Przy czytaniu tekstu pamiętaj o wskaźniku i poproś rodziców o włączenie stopera i wpisz czas czytania.
- W wolnej chwili wykonaj trening domowy s.63- 66 i s.75-78
- Możesz też wykonywać wszystkie pominięte wcześniej ćwiczenia ze skoroszytu do s.56.
Nie zapomnij o codziennym wykonywaniu ćwiczeń ze wskaźnikami i kośćmi.
Możecie wysyłać mi swoje prace jak pracujecie-czekam.
Gdy będziecie mieli ochotę to zagrajcie rodzinnie w grę „Miasta państwa”.
Zrób tabelę i wpisz następujące elementy do gry:
miasto – kolor – potrawa – roślina – zwierzę – rzecz
Jedna osoba w myślach mówi alfabet, ktoś inny mówi stop. Na zatrzymaną literę wpisujemy miasta itd… aż do zatrzymania przez osobę, która już skończyła.
Podliczamy punkty: 5pkt, jeżeli nazwa się powtarza, 10 pkt. – jeżeli nazwa jest pojedyncza
i 15 pkt.-gdy nazwę ma tylko jedna osoba. Powodzenia!
Pozdrawiam-p.Ewa